Harjoitukset

YLEISURHEILIJOIDEN HARJOITUKSET KESÄ 2020

 

AU:n yleisurheilijat harjoittelevat kesäkuussa 1.6.2020 alkaen seuraavasti:

maanantaisin klo 18.00 - 19.30 8-vuotiaat ja vanhemmat (2012 ja aiemmin synt.) kahdessa ryhmässä

keskiviikkoisin klo 18.00 - 19.00 8-10-vuotiaat (2010 - 2012 synt.)
                        klo 19.00 - 20.00 11-vuotiaat ja vanhemmat (2009 ja aiemmin synt.)


Maanantain harkkoja vetävät Sofia ja Aki, ja harjoitukset ovat juoksu- ja hyppypainoitteisia.

Keskiviikon harkkoja vetää Tuomo, ja harjoitukset ovat ominaisuus- ja heittopainoitteisia.

Lisäksi Sofia pitää erikseen ilmoitettavina ajankohtina juoksupainoitteisia harjoituksia. Tiedotus tapahtuu yleisurheilun Whatsapp-ryhmässä.


Kaikki uudet ja vanhat yleisurheilusta kiinnostuneet mukaan! Useat harjoituksissa käyvistä nuorista kilpailevat vähintään Seuracupissa, mutta mukaan saa tulla myös, vaikkei kilpaileminen kiinnostaisi.

Harjoituksiin saa tulla tutustumaan ja lisätietoja saa sähköpostitse alavudenurheilijat-yu(at)hotmail.com.


TERVETULOA!

Noudatamme harjoituksissamme Suomen Urheiluliiton ohjeita ja suosituksia.


Harjoitustoiminnassa tulee ottaa huomioon seuraavat asiat 1.6.2020 alkaen:

– Harjoitustoiminta toteutetaan huomioiden 50 henkilön kokoontumisrajoitus.

Osallistutaan vain täysin terveenä ja oireettomana harjoituksiin.

– Huolehditaan ennen harjoituksia käsien pesusta ja muusta puhtaudesta. Käsihuuhdetta on suositeltavaa olla saatavilla harjoituksen aikana. Vältetään kasvojen koskettelua.

– Porrastetaan ryhmien harjoitusaikoja.

– WC-tiloissa pestään kädet ennen ja jälkeen käyntiä. Ei käytetä urheilukentän pukutiloja.
HUOM! WC-tilat eivät ole auki harjoitusten aikana.

– Toimitaan pääasiassa ulkona. Hyödynnetään harjoituspaikkoja monipuolisesti ja jaetaan ryhmät eri paikkoihin kentälle, maastoon ja muihin sopiviin harjoituspaikkoihin. Käytetään omia välineitä tai huolehditaan välineiden desinfioinnista.

– Harjoitellaan samoissa ryhmissä saman ohjaajan tai valmentajan johdolla. Vältetään lähikontakteja.

– Huomioidaan hygieniaohjeet (käsien pesu, yskiminen, niistäminen, omat juomapullot ja pyyhkeet), etäisyydet ja omien välineiden käyttö.

– Kannustetaan ohjaajien ja valmentajien ohjeiden mukaisiin omatoimiharjoituksiin yhteisten harjoitusten ulkopuolella.

– Huolehditaan harjoituksen jälkeisestä käsien pesusta.

– Kannetaan yhteisesti vastuu kaikkien turvallisuudesta.

Lähde: https://www.yleisurheilu.fi/uutinen/suln-ohjeet-ja-suositukset-alkukesan-harjoitus-ja-kilpailutoimintaan/?utm_source=emaileri&utm_medium=email&utm_campaign=Seuratiedote*%20toukokuun%20viikkotiedote%2014*5*&utm_term=Lue%20lisaa%20**&utm_content=u-3537177-54827482-2087368-4